Wysyłka w
Cena
-
od
do
BITUBO WMB-02 twin schock - amortyzatory
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 14 dni
Amortyzator tylny Hyperpro do Suzuki DR650 SE '96-'12
Amortyzator tylny Hyperpro 460
Zastosowanie:
Suzuki DR650 SE '96-'12
Najwyższej jakości amortyzator akcesoryjny tylnego zawieszenia. Okrągłe tłoczysko z przelotem prostym i napięciem wstępnym w komorze olejowej gwarantuje precyzyjne wybieranie nierówności. Wykonany z aluminium T6, wyposażony w system przeciwdziałający zablokowaniu hydraulicznemu tłoczyska oraz system przeciwdziałający spadkowi wydajności przy wzroście temperatury oleju hydraulicznego. Ilość możliwych ustawień odbicia: 50. Ilość możliwych ustawień dobicia: 30. Możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Konstrukcja modułowa umożliwia rozebranie amortyzatora i wymianę poszczególnych części.
- homologacja: ABE / TUV
- materiał: aluminium
- model: 460
- przeznaczenie: tył
- średnica tłoczyska: 46mm
- typ sprężyny: progresywna
- tłumienie: hydrauliczne
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Amortyzator tylny Hyperpro do Yamaha XT660Z Tenere (bez ABS) '08
Amortyzator tylny Hyperpro 460
Zastosowanie:
Yamaha XT660Z Tenere (bez ABS) '08
Najwyższej jakości amortyzator akcesoryjny tylnego zawieszenia. Okrągłe tłoczysko z przelotem prostym i napięciem wstępnym w komorze olejowej gwarantuje precyzyjne wybieranie nierówności. Wykonany z aluminium T6, wyposażony w system przeciwdziałający zablokowaniu hydraulicznemu tłoczyska oraz system przeciwdziałający spadkowi wydajności przy wzroście temperatury oleju hydraulicznego. Ilość możliwych ustawień odbicia: 50. Ilość możliwych ustawień dobicia: 30. Możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Konstrukcja modułowa umożliwia rozebranie amortyzatora i wymianę poszczególnych części.
- homologacja: ABE / TUV
- materiał: aluminium
- model: 460
- przeznaczenie: tył
- średnica tłoczyska: 46mm
- typ sprężyny: progresywna
- tłumienie: hydrauliczne
- długość: 344mm
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Amortyzatory tylne chrom Emgo Custom Shorty mocowanie oczko/oczko
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Amortyzatory tylne chrom/czarne Emgo Custom Shorty mocowanie oczko/oczko
Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 14 dni
Amortyzatory tylne chrom/czarne Emgo Custom Shorty mocowanie oczko/sworzeń
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 14 dni
Amortyzatory tylne chrom/czarne Emgo Custom Shorty mocowanie oczko/sworzeń
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Amortyzatory tylne czarne Emgo Custom Shorty mocowanie oczko/oczko
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Amortyzatory tylne czarne Emgo Custom Shorty mocowanie oczko/sworzeń
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Amortyzatory tylne Emgo Classic 325mm do Honda Kawasaki Suzuki Yamaha
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Amortyzatory tylne Emgo Classic 325mm do Honda Kawasaki Suzuki Yamaha CZARNE FULL
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 4 dni
Amortyzatory tylne Emgo Classic 335mm do Kawasaki Suzuki Yamaha
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Amortyzatory tylne Progressive Suspension 412 standard 292mm Honda VTX1800
Amortyzatory tylne chrom Progressive Suspension 412 Standard
Zastosowanie:
Honda VTX1800
Wzmacniane amortyzatory gazowe. Chromowana sprężyna i pokrywy. Zaprojektowane specjalnie do cruiserów. Progresywne sprężyny dla zapewnienia lepszych właściwości jezdnych. Posiadają regulację napięcia wstępnego sprężyny. Podwójne ścianki dla większej sztywności. Sprzedawane w parach.
Cechy:
- kolor: chrom
- długość: 292 mm
- materiał: stal
- przeznaczenia: tył
- ilość możliwych ustawień napięcia wstępnego sprężyny: 5
- homologacja TUV: tak
UWAGA:
- dłuższe amortyzatory tylne mogą nieznacznie zmienić kąt nachylenia główki ramy i powodować szybszą reakcję na ruchy kierownicą
- krótsze amortyzatory tylne mogą nieznacznie zmienić kąt nachylenia główki ramy i powodować wolniejszą reakcję na ruchy kierownicą
- jeśli zamierzasz montować amortyzatory o długości innej, niż oryginalna, upewnij się długość łańcucha bądź kąt nachylenia wału napędowego nie będą stanowić przeszkody
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 14 dni
Amortyzatory tylne Progressive Suspension 412 standard 305 mm Honda VTX1800
Amortyzatory tylne chrom Progressive Suspension 412 Standard
Zastosowanie:
Honda VTX1800
Wzmacniane amortyzatory gazowe. Chromowana sprężyna i pokrywy. Zaprojektowane specjalnie do cruiserów. Progresywne sprężyny dla zapewnienia lepszych właściwości jezdnych. Posiadają regulację napięcia wstępnego sprężyny. Podwójne ścianki dla większej sztywności. Sprzedawane w parach.
Cechy:
- kolor: chrom
- długość: 305 mm
- materiał: stal
- przeznaczenia: tył
- ilość możliwych ustawień napięcia wstępnego sprężyny: 5
- homologacja TUV: tak
UWAGA:
- dłuższe amortyzatory tylne mogą nieznacznie zmienić kąt nachylenia główki ramy i powodować szybszą reakcję na ruchy kierownicą
- krótsze amortyzatory tylne mogą nieznacznie zmienić kąt nachylenia główki ramy i powodować wolniejszą reakcję na ruchy kierownicą
- jeśli zamierzasz montować amortyzatory o długości innej, niż oryginalna, upewnij się długość łańcucha bądź kąt nachylenia wału napędowego nie będą stanowić przeszkody
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 14 dni
Amortyzatory tylne Progressive Suspension 412 Standard do Suzuki, Triumph
Amortyzatory tylne chrom Progressive Suspension 412 Standard
Zastosowanie:
Suzuki GN400 '80-'82
Suzuki SP400 '80
Suzuki GS500 '78-'83
Triumph T100 '71-'74
Triumph T120 '70-'72
Triumph TR6 '71-'72
Amortyzatory gazowe. Chromowana sprężyna i pokrywy. Zaprojektowane specjalnie do cruiserów i motocykli turystycznych. Progresywne sprężyny dla zapewnienia lepszych właściwości jezdnych. Posiadają regulację napięcia wstępnego sprężyny. Podwójne ścianki dla większej sztywności. Sprzedawane w parach.
Cechy:
- kolor: chrom
- długość: 330mm
- materiał: stal
- przeznaczenia: tył
- ilość możliwych ustawień napięcia wstępnego sprężyny: 5
- homologacja TUV: tak
UWAGA:
- dłuższe amortyzatory tylne mogą nieznacznie zmienić kąt nachylenia główki ramy i powodować szybszą reakcję na ruchy kierownicą
- krótsze amortyzatory tylne mogą nieznacznie zmienić kąt nachylenia główki ramy i powodować wolniejszą reakcję na ruchy kierownicą
- jeśli zamierzasz montować amortyzatory o długości innej, niż oryginalna, upewnij się długość łańcucha bądź kąt nachylenia wału napędowego nie będą stanowić przeszkody
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 14 dni