

Triumph T120E Bonneville Gaźnik Mikuni VM30D-T120E-650

Od czasu gdy na rynku pojawiły się gaźniki z płaską przepustnicą, gaźniki Mikuni z okrągłą przepustnicą poszły w odstawkę. Jednak właśnie one są korzystnie cenową alternatywą dla seryjnych gaźników. Jest to najtańsza droga do zwiększenia osiągów. Gaźniki te są obecnie chętnie stosowane w motocyklach zabytkowych jak i w dwusuwowych silnikach o małej pojemności. Gaźniki VM mogą być stosowane zarówno w cztero- jak i dwusuwach.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 7 dni
Triumph T120V Bonneville Gaźnik Mikuni VM30D-T120V-650

Od czasu gdy na rynku pojawiły się gaźniki z płaską przepustnicą, gaźniki Mikuni z okrągłą przepustnicą poszły w odstawkę. Jednak właśnie one są korzystnie cenową alternatywą dla seryjnych gaźników. Jest to najtańsza droga do zwiększenia osiągów. Gaźniki te są obecnie chętnie stosowane w motocyklach zabytkowych jak i w dwusuwowych silnikach o małej pojemności. Gaźniki VM mogą być stosowane zarówno w cztero- jak i dwusuwach.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 7 dni
Triumph T140E / T140D Bonneville Gaźnik Mikuni VM32D-T140D/E-750

Od czasu gdy na rynku pojawiły się gaźniki z płaską przepustnicą, gaźniki Mikuni z okrągłą przepustnicą poszły w odstawkę. Jednak właśnie one są korzystnie cenową alternatywą dla seryjnych gaźników. Jest to najtańsza droga do zwiększenia osiągów. Gaźniki te są obecnie chętnie stosowane w motocyklach zabytkowych jak i w dwusuwowych silnikach o małej pojemności. Gaźniki VM mogą być stosowane zarówno w cztero- jak i dwusuwach.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 7 dni
Triumph T140V Bonneville GaźnikI Mikuni VM32D-T140V-750

Od czasu gdy na rynku pojawiły się gaźniki z płaską przepustnicą, gaźniki Mikuni z okrągłą przepustnicą poszły w odstawkę. Jednak właśnie one są korzystnie cenową alternatywą dla seryjnych gaźników. Jest to najtańsza droga do zwiększenia osiągów. Gaźniki te są obecnie chętnie stosowane w motocyklach zabytkowych jak i w dwusuwowych silnikach o małej pojemności. Gaźniki VM mogą być stosowane zarówno w cztero- jak i dwusuwach.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 7 dni
Triumph TR6 TIGER Gaźnik Mikuni VM30S-TR6-650

Od czasu gdy na rynku pojawiły się gaźniki z płaską przepustnicą, gaźniki Mikuni z okrągłą przepustnicą poszły w odstawkę. Jednak właśnie one są korzystnie cenową alternatywą dla seryjnych gaźników. Jest to najtańsza droga do zwiększenia osiągów. Gaźniki te są obecnie chętnie stosowane w motocyklach zabytkowych jak i w dwusuwowych silnikach o małej pojemności. Gaźniki VM mogą być stosowane zarówno w cztero- jak i dwusuwach.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 7 dni
Triumph TR7 TROPHY Gaźnik Mikuni VM32S-TR7-750

Od czasu gdy na rynku pojawiły się gaźniki z płaską przepustnicą, gaźniki Mikuni z okrągłą przepustnicą poszły w odstawkę. Jednak właśnie one są korzystnie cenową alternatywą dla seryjnych gaźników. Jest to najtańsza droga do zwiększenia osiągów. Gaźniki te są obecnie chętnie stosowane w motocyklach zabytkowych jak i w dwusuwowych silnikach o małej pojemności. Gaźniki VM mogą być stosowane zarówno w cztero- jak i dwusuwach.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 7 dni
Triumph TR7 TROPHY Gaźnik Mikuni VM34S-TR7-750

Od czasu gdy na rynku pojawiły się gaźniki z płaską przepustnicą, gaźniki Mikuni z okrągłą przepustnicą poszły w odstawkę. Jednak właśnie one są korzystnie cenową alternatywą dla seryjnych gaźników. Jest to najtańsza droga do zwiększenia osiągów. Gaźniki te są obecnie chętnie stosowane w motocyklach zabytkowych jak i w dwusuwowych silnikach o małej pojemności. Gaźniki VM mogą być stosowane zarówno w cztero- jak i dwusuwach.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 7 dni