
MOTOGADGET MO. BUTTON STEROWNIK PRZYCISK ROZDZIELACZ DEDYKOWANY DO MO.UNIT
Opis
STEROWNIK DEDYKOWANY CENTRALCE STERUJĄCEJ MO.UNIT
MODEL: MO.BUTTON
FIRMY: MOTOGADGET
Przycisk mo.button pomaga we współpracy z centralką sterującą mo.unit V.2 w zredukowaniu do minimum tradycyjnej "plątaniny kabli" oraz w znacznym uproszczeniu wiązek przewodów.
Za pomocą tego maleńkiego cylindra w rurze kierownicy lub w innych miejscach, które się do tego nadają można połączyć ze sobą elektrycznie cały osprzęt kierownicy, przełączniki i przyciski.
Korzystając z najnowocześniejszej technologii magistrali, przycisk mo. przetwarza cyfrowo sygnały i przesyła je do modułu mo. przez cienki kabel.
Tam urządzenia odbiorcze są w następnej kolejności włączane i wyłączane. Wszystkie przewody sterujące są przeniesione do kierownicy. Oszczędza to miejsce, wagę, pracę i czas.
Oprócz tego sterownik mo.button znajduje się w całkowicie zalewanej obudowie, co zapewnia pełną wodoszczelność oraz odporność na wibracje.
Zasady działania:
W przypadku "zwykłego" oprzewodowania przełączników kierownicy prąd roboczy (np. świateł/kierunkowskazów) jest kierowany bezpośrednio poprzez przełącznik kierownicy. Dlatego ze względu na natężenie prądu elektrycznego jest wymagane układanie przewodów o odpowiednio dużych przekrojach ze skrzynki bezpiecznikowej do przełącznika i z powrotem do urządzenia odbiorczego. W rezultacie takiego rozwiązania szybko pojawiają się grube wiązki przewodów. Jednostka mo.unit V.2 w kombinacji z maleńkim sterownikiem mo.button umożliwia zminimalizowanie długości przewodów, które muszą zostać ułożone. Wszystkie przełączniki/przyciski na kierownicy zostają połączone najkrótszą możliwą drogą wewnątrz samej kierownicy. Od sterownika mo.button do jednostki mo.unit jest wówczas układany tylko JEDEN cienki przewód. Obciążenia i prądy są przełączane bezpośrednio na jednostce mo.unit V.2. Mniej przewodów już się nie da!
Opis podłączania sterownika mo.button znajduje się w instrukcji jednostki mo.unit, dlatego oddzielna instrukcja montażowa nie jest dostępna.
a) przy "TRADYCYJNYM'' okablowaniu przełączników na kierownicy prąd roboczy (np. światła / kierunkowskazy) jest kierowany bezpośrednio przez przełącznik na kierownicy. Dlatego ze względu na natężenie prądu należy poprowadzić odpowiednio duże przekroje przewodów od skrzynki bezpiecznikowej do rozłącznika i z powrotem. Dzięki temu powstają grube wiązki kabli. Co zabiera dużo miejsca. Nie każdy motocykl ma przestrzeń na ukrycie całej elektryki.
b) w przypadku mo.unit bez mo.Button do każdej funkcji przełącznika lub przycisku musiałby być doprowadzony tylko cienki kabel. Tutaj przekazywane są tylko minimalne impulsy sterujące. Wszystkie duże obciążenia i prądy są włączane bezpośrednio do centrali mo.unit i podawane bezpośrednio do konsumenta. W ten sposób można uzyskać znaczną redukcję i uproszczenie wiązki przewodów.
c) moduł mo.unit V.2 w połączeniu z maleńkim przyciskiem mo.button pomoże zminimalizować liczbę długości kabli. Wszystkie przełączniki / przyciski na kierownicy są połączone z przyciskiem mo.button w możliwie najkrótszy sposób w kierownicy. Wtedy tylko JEDEN cienki kabel jest prowadzony z przycisku mo.button do centrali mo.unit. Obciążenia i prądy jak wyjaśniono powyżej - są włączane bezpośrednio do centrali mo.unit V.2.
Przycisk mo.buttom jest całkowicie wodoodporny i odporny na wibracje.
- kierunkowskaz, lewa strona
- kierunkowskaz, prawa strona
- reflektor (światła mijania i drogowe)
- rozrusznik elektryczny
- włącznik świateł hamowania, hamulec przedni
- Średnica: 12 mm
- Długość: 25 mm
- Długość kabla: ok. 60 cm
- Kabel połączeniowy do modułu dodatkowego: ok. 200 cm
- Waga: ok. 30 g