FANTIC XEF450 RALLY MY24 ENDURO OFF-ROAD RAJDÓWKA
Opis
FIRMY: FANTIC
MODEL: OFF-ROAD ENDURO XEF450 RALLY
KOLOR: BIAŁO-CZERWONY
RALLY XEF Prawdziwy wyścigowy motocykl terenowy, Gotowy na Dakar, ale także motocykl produkcyjny, homologowany przez E5 i gotowy do zaoferowania najczystszych rajdowych wrażeń. Idealny, aby rzucić wyzwanie chronometrowi lub samemu sobie, odkryć swoje granice i przesuwać je jeszcze dalej podczas każdej jazdy.
ZBIORNIKI DAKAR PROO Wielkie rajdy wymagają dużej ilości paliwa. Dlatego wyposażyliśmy XEF RALLY w 30-litrowy zbiornik podzielony na dwie części. Pierwsza, umieszczona z boku, zapewnia aerodynamikę i ochronę przed wstrząsami. Drugi, w środku, znajduje się pod siedzeniem i oferuje smukłą ergonomię oraz idealne rozłożenie ciężaru.
WYŚWIETLACZ NOWEJ GENERACJI. Wszystko pod kontrolą. Dzięki naszemu 7-calowemu ekranowi RallyScreen będziesz mógł łatwo sprawdzać trasy GPX, cyfrowe książki drogowe i korzystać z dowolnej aplikacji nawigacyjnej dostępnej na rynku, zarówno za pomocą ekranu dotykowego, jak i dwóch elementów sterujących na kierownicy. Dzięki systemowi operacyjnemu Android zarządzasz wszystkimi aplikacjami jak na smartfonie, ale jest całkowicie odporny na wstrząsy, kurz i wodę (certyfikat IP67). RallyScreen włącza się i wyłącza wraz z motocyklem, ale ma też wewnętrzną baterię, dzięki której możesz zabrać go ze sobą i planować swoje przygody i trasy, siedząc wygodnie na kanapie i popijając zimne piwko.
OSŁONA SILNIKA Z CARBONU Silnik jest chroniony przez osłonę z włókna węglowo-kevlarowego o grubości 5 mm. Dzięki temu niezbędnemu komponentowi silnik, zbiorniki i układ wydechowy są całkowicie chronione przed uderzeniami lub niewygodami.
CZYSTA MOC. Niesamowitego 4-suwowego silnika o pojemności 450 cm3 nie trzeba przedstawiać: jednocylindrowy silnik o doskonałej mocy zapewnia pełne wykorzystanie mocy, agresywny w razie potrzeby i łatwy do opanowania w każdej sytuacji. Charakterystyka, która wynika z szeregu solidnych rozwiązań, takich jak podwójny wałek rozrządu i wał napędowy oraz odrobina szaleństwa. Odwrócona głowica w połączeniu z pochylonym do tyłu cylindrem centralizuje ciężar i gwarantuje wyjątkową zwinność i imponujące prowadzenie.
MOC I MODUŁOWOŚĆ Ściganie się na pustyni z prędkością ponad 150 km/h wymaga wielkich umiejętności, ale Twój motocykl musi być w stanie jak najlepiej Cię wspierać. Dzięki powiększonemu o 300 mm przedniemu hamulcowi masz pewność, że zatrzymasz się przy każdej prędkości. Opracowaliśmy również specjalną mieszankę klocka hamulcowego, aby zapewnić najlepsze wytracanie prędkości w każdych warunkach terenowych.
SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Typ: Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą, 4 zawory DOHC
- Pojemność skokowa: 450 cm3
- Indukcja: wtrysk paliwa
- Otwór: 97,0 mm
- Skok: 60,8 mm
- Współczynnik kompresji: 13,0:1
- Układ zapłonowy: TCI
- Układ rozruchowy: Rozrusznik elektryczny
- Układ smarowania: Miska olejowa
- Skrzynia biegów: 5-biegowa
- Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
- Homologacja: Euro5
PODWOZIE
- Typ ramy: aluminiowa rama obwodowa
- Kąt wyprzedzenia: 27,2°
- Szlak: 116 mm
- Rama tylna: Stal
- Wahacz: aluminium ze zmiennym przekrojem i łącznikiem progresywnym
- Obręcze: 21x1,60 – 18x2,15
- Opony: 90/90x21 - 140/90x18
- Hamulce: Hydrauliczny tarczowy ø300mm - Hydrauliczny tarczowy ø245mm
- Zawieszenie przednie: KYB ø48 mm, w pełni regulowane, skok koła 310 mm
- Zawieszenie tylne: KYB, w pełni regulowane, skok koła 300 mm
PARAMETRY:
- Wysokość siedziska: 955 mm
- Rozstaw osi: 1480 mm
- Masa własna: <140 kg
- Pojemność zbiornika paliwa: 30 l
PRZED ZAKUPEM MOTOCYKLA PROSIMY O KONTAKT W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNEJ WERSJI I KOLORU MOTOCYKLA ORAZ TERMINU DOSTAWY.